حسرت دیدار

بیزارم از اشک حسرت (رازگل شب بو در ارشیو اذر ماه تقدیم به دخترم فاطمه)

حسرت دیدار

بیزارم از اشک حسرت (رازگل شب بو در ارشیو اذر ماه تقدیم به دخترم فاطمه)

دلم تنکه براش

دلم برای خدا تنک شده
ولی قدرت توصیفشو از من گرفته
به گمانم گناه سنگینی مرتکب شدم که حتی نمیتونم بنویسم که دارم از دوریش چی میکشم
اگه خدا به این مجازات قانع میشه من حرفی ندارم
خدا یا امشب دلم خیلی  کرفته ولی بعضیها اصلا درکت نمیکنن فقط جشام میخواد بباره 
 نمیدونم جه بنویسم خدا یا خودت یه کاری کن نمیدونم دردم جیه فکر میکنم دیکه دوستم نداری
دیکه دعاهام اثری نداره  خیلی ناامید شدم از دست خیلی ها هم دلخورم خودت میدونی جی میکم سعی میکنم همه جی را فراموش کنم ولی با کمک خودت ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

یادش بخیر

یه روزی ادم به دنیا میاد و یه روزی هم مثل همین روزا از دنیا میره چند روزه حالم خوب نیست

همش تو فکر عمو بودم اخه مریض بود هر شب کابوس و خوابهای بد میدیدم  تا اینکه یکشبه

ساعت ۷قبل افطار خبر درگذشت عمو که از ته دل دوسش داشتم و بهم دادن اینقد براش دعا

میکردم که زود حالش خوب بشه ولی اجل امانش نداد اخه شنیدم هر کی مهربونتره وبه خدا

نزدیکتره زودتر از این دنیا میره خیلی حالم گرفته شد زدم زیر گریه همسرم گفت چت شد یهو

گفتم عمو فوت شد گفت جدی میگی گفتم اره باور کنید از اون روز یه سر دردی گرفتم که با هیچ

دارویی خوب نمی شم بله این دنیا به هیچ کی وفا نمیکنه این چند رور خونمون خیلی شلوغ بود

شاید صدها نفر واسه عرض تسلیت اومدن و رفتن ایشالله  همیشه مردم به شادی بیان ببیایید تا

زنده ایم قدر هم و بدونیم  تا بعد به هیچ عنوان پشیمون نشیم  حالم زیاد خوب نیست نمیتونم

ادامه بدم

رمضان ماه رحمت و ببخش

دیشب که اول ماه رمضون بود همش پشت سر هم اس ام اس میومد برام خدا رو شکر که اس ام

اس از ایران به اینجا باز شد همش هم تبریک ماه رمضان بود بعضیهاش واقعا خنده دار بود ولی

حقیقت و میگفت کلی خندیدم چند تاشو براتون مینویسم خلاصه تا ۳ بامداد نشستیم و بعد

خوابیدم دعا دعا میکردم نماز صبح خواب نمونم خدا رو شکر بیدار شدم از اون به بعد خوابیدم 

وقتی بیدار شدم دیدم ۲ ظهر هستش  اقای همسر داره از سر کار میاد خدا روشکر که روزره بودیم

وگرنه از نهار خبری نبود  دوس دارم به جای این همه خواب به عبادت بپردازیم تا اینجوری بتونیم از

بار گناهانمان بکاهیم خدایا به حق این ماه مبارک هر کاری کردیم ما رو ببخش میدونم رحمان و

رحیمی . واما اس ام اس ها

امد رمضان هست دعا را اثری/دارد دل من شور و نوای دگری/ما بنده ی عاص و گنهکار توییم/ای

داور بخشنده به ما کن نظری

پیشاپیش فرا رسیدن ماه زولبیا بامیه :بی خوابی شبانه:گشنگی روزانه:روزشماری ماهانه:پر

خوری صحرانه:افطاری شاهانه:و توقع امرزش سالیانه مبارک باد

امد ان ماه که نامش رمضان است              از امدن ان معده شدیدن نگران است

اینم اس ام اس های دوستای  من .منم این ماه پر برکت و ماه زیبای خدا را به  شما تبریک میگم

امان از دست شیطان

دیروز که از تو خیابون رد میشدم دیدم یه گوشه خیابون شلوغه وبساطی پهنه و مردم دارن واسه

خریدنش دعوا میکنن تعجب کردم رفتم جلو دیدم بله خودشه شیطان .بساط تهمت .خیانت.بدگویی.

دروغ .ریا و زنا و.....پهن کرده و مردم دارن ازش استقبال میکنن گفتم اخه چرا چرا داری با فروختن اینا

مردم را به گناه وادار میکنی گفت:من کسی را مجبور نکردم فقط یه پیشنهاد دادم دیدم به به مردم

خودشون دارن برای خریدنش به هر کاری دست میزنن  دیدم اره راست میگه اون وسوسه میکنه ولی 
 

مجبور نمیکنه این ما هستیم که جنبه این وسوسه ها را نداریم از اونجا بدو بدو رفتم خونه و جانمازمو

پهن کردمو با خدای خود رازو نیاز کردن وچنین بود که بر شیطان پیروز شدم خدا یا همه ما را از گناه دور

نگه دار تا هرگز به دروغ.خیانت.بدگویی .هوس و......فکر نکنیم 

حرف دل نویسنده

دستانم می لرزد حس نوشتن و خط خطی کردن وتایپ کردن ندارد نمیدانم چرا !نمیداند از غم

بنویسد یا از شادی از دلتنگی یا ازخستگی دلی که در این دنیا از دست همه چی و همه کس

رنجور وبیمار شده هر کاری میکنم قلمم با شاد نوشتن موافقت نمیکنه خدا یا کاری کن که از این

خستگی و که هیچکی فکرشو نمیکنه بیرون بیام بعضی وقتا فکر میکنم خدا منو فراموش کرده

البته خیلی فکره بدیه میدونم خدا بندگانشو فراموش نمیکنه خدایا خودت میدونی ازت چی میخوام

پیش تو کاری نداره اگه صلاح تو در اینه باشه تسلیم میشم اینم میذارم به پای قسمت عیبی نداره

خدایا من ازت شاکرم که در عوضش دوستای خوبی بهم دادی که خیلی در این راه کمکم کردن

این میدونم بدون مصلحت خودت برگی از درختی تکون نمیخوره پس کاری کن اروم بگیرم